HiOA har blitt OsloMet – storbyuniversitetet. Les mer om hva det har å si for deg.

meny
søk
English
Engelsk 2 (oppdrag)

Ledelse og kommunikasjon for service og handel

I dette studiet lærer du å bli en bedre leder gjennom god kommunikasjon.

Om studiet

Målgruppen er ledere i handel- og servicebransjen; arbeid og inkludering, bemanning og rekruttering, drift, frisør og velvære, handel, helse og velferd, renhold og eiendomsservice, sikkerhet og beredskap.  

Sentrale temaer: 

  • Grunnleggende teorier om ledelse, organisasjonspsykologi og kommunikasjon.
  • Konflikthåndtering.
  • Bevissthet rundt din rolle som leder.
  • Den nødvendige samtalen.
Les mer om innhold og organisering.

Undervisningen består av forelesninger, gruppearbeid, øvelser og bruk av video. Øvelser med bruk av video vil være ferdighetstrening som har som hovedmål at studentene skal trene på ferdigheter de trenger og behøver i samtaler med medarbeidere. 

For mer informasjon om videreutdanningens innhold og organisering se emneplanen.

Lukk

Søknad og opptak

Søknadsfrist

Mer informasjon kommer.

Opptakskrav

Generell studiekompetanse eller realkompetanse

Ved vurdering av realkompetanse gjelder Retningslinjer for opptak på grunnlag av realkompetanse ved Høgskolen i Oslo og Akershus. I tillegg kreves det minimum 84 årstimer eller tilsvarende i matematikk.

Studieinformasjon

Fakta

Ledelse og kommunikasjon for service og handel
Mer informasjon kommer. 10 stp. 2 semestre, deltid Informasjon kommer Norsk Studieavgift: 30 455 kroner

Kontakt

Administrativ: Team EVO

Publisert: Oppdatert: