William James Andrew Gray
Førsteamanuensis
Publikasjoner og forskningsresultater
Vitenskapelige publikasjoner (3)
Fagbøker⁄lærebøker (1)
Formidling (11)
Lindstrøm, Christine;Gray, James
(2017). Pre-service teachers' experience with Khan Academy in introductory physics.
Physics Education Research Conference Proceedings.
doi: 10.1119/perc.2017.pr.057
Gray, James;Lindstrøm, Christine;Vestli, Kristian
(2017). Khan Academy as a resource for pre-service teachers: a controlled study.
Dooley, Thérèse Gueudet, Ghislaine (Red.),
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10). TWG16. s. 2571-2578.
European Society for Research in Mathematics Education.
Gray, James;Ånestad, Gerd
(2016). Aspekter ved brøk i en nasjonal prøve..
Hovik, Ellen Konstanse Kleve, Bodil (Red.),
Undervisningskunnskap i matematikk. Kapittel 4. s. 61-77.
Cappelen Damm Akademisk.
Martinussen, Geir;Gray, James
(2016). Oppgavesamling i matematikk - Grunnskolelærerutdanning 1-7.
ISBN: 978-82-93208-98-3. 38 s.
Høgskolen i Oslo og Akershus.
Gray, James
(2017). Using Khan Academy to strengthen mathematics skills of pre-service teachers.
CERME10.
ERME.
Gray, James
(2017). Implikasjon og kontrapositiv.
matematikk.org.
Gray, James
(2017). To bevis.
matematikk.org.
Gray, James
(2017). Potenser og mønstre.
matematikk.org.
Gray, James
(2017). Gjenkjenning av like potensuttrykk.
matematikk.org.
Lindstrøm, Christine;Gray, James
(2017). Pre-service teachers' experience with Khan Academy math in introductory physics.
American Association of Physics Teachers Summer Meeting.
American Association of Physics Teachers.
Martinussen, Geir;Gray, James
(2016). Eksamensoppgaver i matematikk for GLU1-7 - med fasit.
Martinussen, Geir;Gray, James
(2016). Fluency without fear.
Tangenten: tidsskrift for matematikk i grunnskolen.
Gray, James
(2016). Using Khan Academy to strengthen mathematics skills of pre-service teachers.
BSRLM New Researchers' Day.
BSRLM.
Martinussen, Geir;Gray, James
(2014). Lærerstudenter er ikke late.
Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.).
Se alle publikasjoner
Gray, James
(2014). Using Khan Academy (KA) to strengthen mathematics skills of pre-service teachers.
MatRIC (Centre for Research, Innovation and Coordination of Mathematics Teaching) First Annual Conference.
MatRIC.
(Publikasjonslisten er hentet fra Cristin. Listen kan være ufullstendig)
Kontakt
E-post:
James.Gray(krøllalfa)oslomet.no
Telefon (kontor):
+47 67 23 70 43
Telefon (mobil):
+47 469 47 131
Besøksadresse:
Falbes gate 5, Oslo, FG305