HiOA har blitt OsloMet – storbyuniversitetet. Les mer om hva det har å si for deg.

meny
søk
English

Publikasjoner og forskningsresultater

Vitenskapelige publikasjoner (3) Fagbøker⁄lærebøker (1) Formidling (11)
Lindstrøm, Christine;Gray, James (2017). Pre-service teachers' experience with Khan Academy in introductory physics. Physics Education Research Conference Proceedings. doi: 10.1119/perc.2017.pr.057
Gray, James;Lindstrøm, Christine;Vestli, Kristian (2017). Khan Academy as a resource for pre-service teachers: a controlled study. Dooley, Thérèse Gueudet, Ghislaine (Red.), Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10). TWG16. s. 2571-2578. European Society for Research in Mathematics Education.
Gray, James;Ånestad, Gerd (2016). Aspekter ved brøk i en nasjonal prøve.. Hovik, Ellen Konstanse Kleve, Bodil (Red.), Undervisningskunnskap i matematikk. Kapittel 4. s. 61-77. Cappelen Damm Akademisk.
Martinussen, Geir;Gray, James (2016). Oppgavesamling i matematikk - Grunnskolelærerutdanning 1-7. ISBN: 978-82-93208-98-3. 38 s. Høgskolen i Oslo og Akershus.
Lindstrøm, Christine;Gray, James (2017). Pre-service teachers' experience with Khan Academy math in introductory physics. American Association of Physics Teachers Summer Meeting. American Association of Physics Teachers.
Gray, James (2017). Implikasjon og kontrapositiv. matematikk.org.
Gray, James (2017). To bevis. matematikk.org.
Gray, James (2017). Potenser og mønstre. matematikk.org.
Gray, James (2017). Gjenkjenning av like potensuttrykk. matematikk.org.
Gray, James (2017). Using Khan Academy to strengthen mathematics skills of pre-service teachers. CERME10. ERME.
Gray, James (2016). Using Khan Academy to strengthen mathematics skills of pre-service teachers. BSRLM New Researchers' Day. BSRLM.
Martinussen, Geir;Gray, James (2016). Eksamensoppgaver i matematikk for GLU1-7 - med fasit.
Gray, James (2014). Using Khan Academy (KA) to strengthen mathematics skills of pre-service teachers. MatRIC (Centre for Research, Innovation and Coordination of Mathematics Teaching) First Annual Conference. MatRIC.
Se alle publikasjoner
Martinussen, Geir;Gray, James (2014). Lærerstudenter er ikke late. Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.).

(Publikasjonslisten er hentet fra Cristin. Listen kan være ufullstendig)

Kontakt

Telefon (kontor): +47 67 23 70 43
Telefon (mobil): +47 469 47 131
Besøksadresse: Pilestredet 52, Oslo, B529